dnes je 31.7.2025

Input:

Jak zvýšit spokojenost zákazníků

Datum konání: 29.8.2025, 10:00 - 11:00, Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.

Každého zákazníka uspokojit nelze. Spokojení zákazníci se však vracejí, přivádějí zákazníky nové a často jsou za to, co kupují, ochotni zaplatit i trochu více. Jak jejich spokojenost bez velkého úsilí či dokonce zvýšení nákladů posílit?

Hlavní témata webináře:

  • Nejčastější potřeby zákazníků a jejich odlišnosti
  • Nejčastější výhrady zákazníků, na které je třeba reagovat: co zákazníkům vadí
  • Význam očekávání, které zákazníci mají
  • Zájem o osobu zákazníka a schopnost mu naslouchat
  • Kdy a jak je důležitá možnost volby
  • Dostupnost firmy pro zákazníka
  • Ověřování spokojenosti zákazníků

Cílová skupina webináře:

Webinář je určen všem, kteří se zabývají spokojeností zákazníků a možnostmi jejího

Přístup k tomuto dokumentu mají jen předplatitelé modulu:
Mzdy a pracovní právo
Předplatné

On-line knihovna novinek

nebo přihlásit.

Zkuste si vyplnit volně přístupný ukázkový test Účetní uzávěrka a závěrka - test 2023.

VÝHODY PŘEDPLATNÉHO:

  • Denní aktualizace dokumentů.
  • Garance poskytovaných informací.
  • Testy - ověříte své znalosti.
  • Desítky výkladových článků - doplníte potřebné informace.
  • Více než 100 e-seminářů - vzdělávání moderní formou bez nutnosti cestovat.
  • Více než 400 právních předpisů.
  • Bezplatný poradenský servis (až 4 dotazy ročně).
  • Certifikát celoživotního vzdělávání - po splnění potřebných kritérií.

Nahrávám...
Nahrávám...